Bomöte ombord inställt

Visst vill du med på bomöte ombord! I år får ni som bor i Rimbo och Hallstavik ha ert bomöte ombord på färjan Rosella. Lördagen den 28 september bär det av ut på havet! Se till att boka din plats i tid på hyresgästföreningens hemsida

Bomöten är till för att prata om gemensamma frågor för alla boende och planera aktiviteter för kommande år. Hur vill du vara med och förbättra ditt område? Stort som smått! Bomötet anordnas av Hyresgästföreningen Norrtälje och Roslagsbostäder och är öppet för alla boende att dela på oavsett medlemskap i hyresgästföreningen eller ej. De första timmarna har vi bomöte tillsammans med Roslagsbostäder, och de sista timmarna bjuder vi på båtens buffé och ni får fri tid ombord på båten.

Under bomötet kommer det att finnas aktiviteter för barnen.

Buss, resa och buffé ingår. Buffén är alkoholfri, alla Hyresgästföreningens och Roslagsbostäders evenemang är alkoholfria. Anmälningsavgiften är 50 kr per person och den återfås i form av en värdekupong på båten.

Boka din plats idag!

Roslagsbostäder

Kommentarer

  • OBSERVERA: Resan bli inte av på grund av för få anmälningar. Trist tycker vi på Roslagsbostäder och vår samarbetspartner Hyresgästföreningen. Vi hoppas kunna ta fram andra former för inflytande och engagemang framöver. Har du något förslag? Skriv gärna här nedan.
    Roslagsbostäder