Hur gör jag om jag har glömt mina inloggningsuppgifter? Kan inte logga in.

Hej!

Jag har glömt mitt användarnamn och lösenord för att logga in på "Mina sidor". Vad gör jag då?
Roslagsbostäder (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej!

    Vi rekommenderar dig att i första hand logga in med BankID vilket är det enklaste sättet då ditt konto är personligt och kopplat till ditt personnummer. Appen för Bank-ID startas automatiskt när du klickar på knappen ”Logga in med BankID”. Du kommer att signera mot ”Momentum signering” vår mjukvaruleverantör.

    OBS! Detta gäller dig som för första gången loggar in efter den 28e november 2023. Har du inget BankID och istället loggar in med användarnamn behöver du nu nya inloggningsuppgifter. Ringa oss på 0176-20 75 00 så hjälper vi dig att skapa nya inloggningsuppgifter.

    Har du fått hjälp av oss efter den 28e november 2023 med att skaffa nya inloggningsuppgifter så gör du följande:
    Om du har glömt dina inloggningsuppgifter kan du skicka efter nya genom att klicka på "Logga in” högst upp på vår hemsida www.roslagsbostader.se.
    • Du har testat att dina inloggningsuppgifter men inte lyckats att logga in
    • Trycker på ”Återställ mitt lösenord
    • Fyller i din e-postadress/användarnamn
    • Följer instruktionerna i mejlet som du får från oss.
    Roslagsbostäder