Hur gör jag en felanmälan?

Hej!

Jag skulle vilja göra en felanmälan. Hur gör jag det?

Kommentarer

  • Hej,

    Vi rekommenderar att man gör en felanmälan genom att logga in på ”Mina sidor”. Här kan du fylla i ett felanmälningsformulär när som helst på dygnet och du kan följa statusen på din felanmälan under hela förloppet.

    Det går också bra att ringa följande nummer på vardagar mellan 07:00-12:00:

    Norrtälje: 0176-20 75 35
    Rimbo: 0176-20 75 01
    Hallstavik och Älmsta: 0176-20 75 62

    Vid akuta fel under kontorstid, kontakta respektive distriktskontor eller växeln på 0176-20 75 00.

    Vid akuta fel efter kl. 16:00 (OBS! Fredagar efter kl 15:00), ring jouren på 0176-20 75 12.

    Vi tar inte emot felanmälningar här i forumet.

    Ha en bra dag!

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare
    (Uppdaterad )