Har temperaturen inne alt elementen sänkts nu i vinter detta år?

Jag upplever att det är kallare inomhus nu än vad det brukar vara under vintertid så jag vill gärna veta vad det beror på, eller om det går att göra något åt det. Tack!”
Anja

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga.

    Vi har inte gjort några ändringar gällande innetemperaturen. Vi har våra riktlinjer som vi följer, om du vill kan du läsa mer om dem här: https://www.roslagsbostader.se/information/inomhusklimatet/
    Är det så att du har kallare än det som står i ovan information, så kan du göra en felanmälan så kommer en bovärd och undersöker felet.

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare