Har ni ändrat tvätt-tiderna i tvättstugan?

Har ni ändrat tvätt-tiderna i tvättstugan? Förut var första tiden 7-11. Nu står det 6-10.
Elisabeth

Kommentarer

  • Hej,

    Det stämmer.
    Från den 16 oktober har justeringar av tvättiderna inom Roslagsbostäder genomförts för att öka tillgängligheten av bokningsbara tider i tvättstugorna, samt att få enhetligare tvättider på våra bostadsområden.

    Dom nya tiderna är mellan 6.00-22.00 och är fördelade på fyra pass per dag med max åtta pass per 30 dagar. Tvättning måste påbörjas inom en timme av den bokade tvättiden, annars går tiden till andra att boka.

    Information finns anslaget i berörda tvättstugor samt att våra hyresgäster fått utskick om man fyllt i att man önskar utskick på mina sidor.

    Med vänliga hälsningar,
    Fredrik Förvaltare