Kan man hyra garage hos Roslagsbostäder?

Har ställt mig i kö hos er nyligen för en lägenhet men undrar om det finns garage att hyra i era fastigheter i samband med ett lägenhetsavtal ? Vad kostar dessa ca ?
Conny

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.

    I vissa av våra områden finns det möjlighet att hyra garage.
    Vi hyr endast ut fordonsplatser till våra hyresgäster så efter att man tecknat avtal på en lägenhet kan man ställa sig i kön för fordonsplatser. Man samlar då ett poäng per dag, precis som för lägenheter. Man gör sedan intresseanmälan på den fordonsplats man är intresserad av. Det brukar vara ett par års väntetid för garageplatser.
    Priserna varierar, beroende på tex storlek och om det är varm-eller kallgarage. Ett tips är att du redan nu kan kolla på vår hemsida när vi har något garage ledigt. Även fast du inte kan göra en intresseanmälan ser du ändå priserna.

    Jag önskar dig en fin dag.

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare