Varför har det inte kommit någon e-faktura?

Hej! Vet ni om det har blivit något fel på e-fakturorna för hyran denna månad? Jag har inte fått min än, trots den väl borde ha kommit 15 april (?).
   (Jag kan ju såklart betala hyresavgiften via avi från "mina sidor", men helst vill man ju att e-fakturesättet ska funka.)

Kommentarer

  • Hej Christoffer,
    Ja det stämmer, e-fakturorna har inte skickats iväg ännu. Vi arbetar på att försöka lösa det snabbast möjligt tillsammans med vår systemleverantör. Om de inte hinner gå iväg innan förfallodag så går det, precis som du säger, bra att betala med hjälp av den digitala avin som man hittar på Mina Sidor.
    Vi ber om ursäkt för besväret.
    Roslagsbostäder
  • Fick inte någon e-faktura förra månaden och det har inte kommit någon denna månad heller? Vad beror det på? Betalat via Mina sidor förra och även denna månad nu då, men man vill ju att e-faktura ska fungera.
  • Hej Pernilla,

    Om du inte fått e-fakturan är det bästa att avregistrera oss hos din bank och sedan registrera oss igen, dvs "starta om" kopplingen mellan oss och ditt konto. Då ska det fungera! Tack för att du uppmärksammar oss på detta.
    Roslagsbostäder