Är det tillåtet med husdjur i era lägenheter?

Är djur tillåtna i era lägenheter? Främst hund och katt.

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.

    Ja, det är tillåtet med katter och hundar i våra lägenheter men tänk på att det är du som ansvarar för att djuret / djuren inte stör andra.
    Hundar och katter får inte springa lösa i bostadsområdet.

    Ha en bra dag!

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare
  • Hur många är gränsen då? Vi har 4 katter och en hund. Att katterna inte får gå lösa menar du att dom inte får vara ute då alls? Utan typ koppel på katterna om dom vill gå ut?
  • Hej igen!

    Gränsen för antal husdjur i lägenheten var gammal information, så jag har redigerat mitt svar.
    Hundar och katter får inte rastas på gården och ska hållas kopplade i området.

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare