Vilka kanaler ingår i det digitala TV utbudet som ingår i hyran med boxen?

När jag flyttade in 2016 fanns bara analog TV anslutning till hands.
Sedan fick jag brev från er att jag kunde kontakta Telia för att få en Digitalbox som var gratis för oss som hyr bostad av er. Om jag inte mindes fel var det 3st kanaler som ingick i gratisabonnemanget, var kan jag se detta avtal.
Alltså jag vill veta vilka kanaler som ingår per automatik, har försökt få fram det på Telias hemsida (mina sidor) men kan inte få fram något.
Viktigt för mig att veta vad avtalet heter så jag kan hänvisa dit då jag vill säga upp resterande STORA TV-paketet och bara behålla det som ingår i hyran.
Alltså jag pratar om digitala kanalerna som ingår i hyran.
Tacksam för hjälp med detta.

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.

    Om du klickar här kommer du till vår hemsida där det finns information gällande TV.

    Under rubriken "Telias startpaket utan kostnad" kan du läsa mer och klicka dig vidare till Telia angående de digitala kanalerna. Kontakta Telia på telefonnummer 020-202070 för beställning av det kostnadsfria basutbudet av IP-TV.

    I alla fastigheter byggda före år 2008 finns tillgång till kabel-TV via ett antennuttag i vardagsrummet. Mer information om detta läser du under rubriken "Kabel-TV utan kostnad".

    Ha en bra dag!

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare