Kan ett företag som hyr en lokal göra en felanmälan på Mina sidor?

Kan man göra felanmälan digitalt när ett företag hyr lokal av Er?

Kommentarer

  • Hej, tack för din fråga. Om man har tillgång till mina sidor som lokalhyresgäst ska det gå bra. Däremot har man andra rättigheter och skyldigheter som lokalhyresgäst, vad som ingår eller inte står skrivet i avtalet. Vissa saker kan avhjälpa även sådant som inte ingår men då blir man informerad om att vi kan hjälpa till men att vi kommer att debitera för det.