Kommer det ställas ut containrar på gårdarna under våren 2024?

Hej!
Kommer det ställas ut containrar på gårdarna under våren?
Madeleine Roos

Kommentarer

  • Hej Madeleine,
    Inga containrar för grovsopor kommer att ställas ut av Roslagsbostäder under 2024.
    Roslagsbostäder tillhandahåller sortering av hushållsavfall i våra miljöstugor.
    För avyttring av grovsopor hänvisas till kommunens Miljöstationer i Görla, Salmunge och Häverö.
    Fredrik Förvaltare