byte av lägenhet

Hej vi funderar på att byta lägenhet från dalbyvägen 1a till skyttegatan 9f.

Vi undrar lite hur det går till när man byter lägenhet inom RB, som tex hur lång tid det tar? får man ta över eventuell parkering? Finns det någon ledig carport på skyttegatan eller annan parkering?
Vad betalar man förutom grundhyra på skyttegatan? Finns det förråd att hyra förutom det som finns direkt utanför lägenheten på skyttegatan 9f?

Kommentarer

  • Hej Christian!

    Du kommer att bli kontaktad via telefon av en uthyrare som har hand om byten.

    Med vänliga hälsningar