Hur ställer jag mitt barn i bostadskön?

Hej! Min dotter är född 2006. Kan jag ställa henne i bostadskön i hennes namn och personnummer eller ska jag stå i kön och sedan kan hon hyra lägenhet om jag blir erbjuden detta? Jag försökte nämligen med min dotters personnummer i ert formulär för bostadskön, men det fungerade inte.

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för ditt mail.

    Man kan registrera sig i vår bostadskö från det att man fyllt 15 år. Man registrerar då barnets personnummer och namn, precis som du skriver.
    Om hon fyllt 15 år och det ändå inte går att registrera henne, är ni välkomna att ringa vår växel på 0176-20 75 00 så hjälper vi er vidare.

    Ha en bra dag!

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare