Kan jag söka bilplats trots att jag inte bor hos er?

Kan jag hyra en parkeringsplats trots att jag inte har lägenhet hos Roslagsbostäder? Jag bor i Tryckeriet (Genova Property Group) hyresrätt precis bredvid Krokvägen. Jag såg att ni har lediga platser där och undrar om det finns någon möjlighet att få hyra en p-plats där. Jag står i er bostadskö sedan några år.

Gia

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga.

    Vi hyr endast ut parkeringsplatser till våra hyresgäster.

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare