Får vi sätta upp en basketkorg?

Hej!
Jag undrar om det finns möjlighet att få sätta upp en basketkorg på någon av carportsväggarna som är mot hunddagiset uppe på Drottning Kristinas väg 57? Lekplatsen som finns är inte så jätterolig för barnen som är lite större och det är lite för långt bort till närmsta basketkorg för att våga släppa iväg dom barn som inte är tillräckligt gamla. Vi betalar gärna korgen själva, så frågan är bara om det är okej att skruva upp den på någon av ovansagda väggar?

Mvh Jessica

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga och synpunkter.

    Pga att det kan bli permanenta skador är det inte tillåtet att man skruvar i fasaden.
    Maila gärna till info@roslagsbostader.se om du har några fler idéer så ser vi till att förslagen kommer till berörd person.

    Ha en fin dag!

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare