Vilken affär kan jag köpa?

Risentas Ekologiska råris?
Britt-Marie Sallander

Kommentarer

  • Hej Britt-Marie,

    Trevligt att du hör av dig till oss via vårt forum!

    Denna produkt finns tyvärr inte längre i vårat sortiment. Detta på grund av minskad försäljning.

    Önskar dig en fin dag!
    Linda
  • Ånej! Jag gillade verkligen detta ris och vet inte något liknande. Kan ni rekommendera liknande ris från annat företag?
    Sofia Stelling
  • hej Sofia,

    tyvärr så har vi inte någon annat märke att rekommendera, detta då vi inte har gjort någon studie på detta. Skulle tro att du behöver gå den långa vägen och helt enkelt testa de andra märkena som finns kvar på marknaden.

    Lycka till! 💛
    Linda
  • Hej! Vart kan jag köpa er fantastiska Bönpasta?
    Mvh Lena

    Lena
  • Hej Lena,

    Våran Bönpasta har nu upphört ur sortimentet. Tyvärr blir vi tvungna att ta sådana tråkiga beslut efter en tid med färre och färre beställningar som gör att det till sist blir ohållbart att ha kvar produkten i lager.

    Vi hoppas att du hittar något bra alternativ till våran bönpasta i framtiden!
    Moa