Var hittar jag vetegroddar?

Har letar överallt men hittar inte era vetegroddar längre. Har ni slutat med dom?
Inger
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga.

    Våra vetegroddar säljs numera endast på ICA.

    Lycka till!
    Olivia
  • Hej! Nu finns inte vetegroddar på ICA heller.Varför?
    anette
  • Hej Anette!
    Våra Vetegroddar ska finnas på ICA. Kan vara så att produkten är på ingång i just din butik. Under tiden finns de att beställa hem från nätet på diverse hemsidor.

    Med Vänlig Hälsning
    Robyn
  • "Tillfälligt slut" på ica och alla nätsidor jag kunnat hitta. Kan ni tipsa om något sätt att få tag i dem?

    Anne-Marie
    Anne-Marie Murdoch
  • Hej Anne-Marie,

    Tyvärr har vi haft en del förseningar i produktionen till följd av vår fabriksflytt (från Sollentuna, ner till Mölndal utanför Göteborg), samt att vi uppdaterar förpackningarna till många av våra produkter just nu. Vi beklagar att detta har lett till några tomma butikshyllor i vissa butiker, och hoppas att så snart som möjligt ha vetegroddarna på hyllan igen! Håll ut!

    Vänligen,
    Louise
    Bästa svaret
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.