Recept

Hej
För några år sedan så fanns det ett recept på påsen till Kidney bönorna. Jag tror att receptet hette böngryta eller Kidney böngryta. Jag har tappat bort mitt recept som jag hade och saknar det verkligen. Fantastiskt gott. Kan ni hjälpa mig?

Vänligen Maude
Maude Martinelle

Kommentarer

  • Hej Maude

    Tyvärr så hittar vi inte det receptet, men gå gärna in på vår hemsida och kolla på alla nya recept som ligger där, kanske en framtida favorit 😀
    se länk: ​Receptarkiv Risenta​​​
    Linda