Psyllium fiber, hur får jag tag på det?

Även Meds har slutat sälja Psylliumfiber. Hur kan jag få tag på det?
Margareta

Kommentarer

  • Hej Margareta
    Tack för ditt inlägg!

    Ledsen 😢
    Ser att både MEDS och Apotea har tagit bort vårt Psyllium fiber, så tråkigt.
    Det innebär att jag har ingenstans att hänvisa dig... och vi får inte föra någon direktförsäljning. Just nu vet vi inte riktigt vad som händer med produkten, inga beställningar kan innebära att den upphör 😏

    Jag lovar att återkomma om jag hittar annan information, annat fall får jag hänvisa dig till konkurrenter som säljer "fiberhusk".

    Hoppas du hittar alternativ som fungerar 🌼
    Pia Konsumentkontakt
  • Det är ju er som är bäst! Snälla snälla jobba på detta..mina hundar å jag behöver eran psylliumfiber.
    Anki Jernberg
  • Hej Anki,
    Vi är medvetna om att det är svårt att få tag på produkten då allt fler butiker slutar beställa denna produkt🙁 Tyvärr är det inte längre någon butik som köper produkten av oss.

    Ser att Mediq har en beställning på väg till sig på denna produkt.
    Håll koll på deras hemsida HÄR när den kommer in.

    Hoppas du hinner få tag på några påsar!
    Jenny