Beställning

Har Ni bönpasta?
Jonas Brorsson

Kommentarer

  • hej Jonas

    nej, tyvärr så har vi tagit bort bönpasta från vårat sortiment.
    Linda
  • Hej! Har bara precis noterat att er Bönpasta verkar vara på väg bort, varför?
    Då vi har special kost har detta alltid varit en hörnsten i detta. Kommer ni inte ha några liknande produkter alls?
    Anders Trege
  • Hej Anders,
    Tack för att du hör av dig till oss!

    Det stämmer, våran bönpasta har nu upphört ur sortimentet. Tyvärr finns det för tillfället ingen plan på att ta tillbaka bönpastan igen🙁

    Vi hoppas att du hittar något bra alternativ till bönpastan i framtiden!

    Ha en fin dag💛
    Moa