När och hur ofta publiceras information om Swestr på Riksbankens webbplats?

Riksbanken

Kommentarer

  • Referensräntan Swestr (Swedish krona Short Term Rate) publiceras på Riksbankens webbplats klockan 09.00 varje bankdag. En eventuellt korrigerad notering publiceras klockan 12:00.

    Genomsnittsräntor och index baserade på Swestr publiceras på Riksbankens webbplats klockan 09:05 varje bankdag. Eventuella korrigerade noteringar publiceras klockan 12:05.
    Riksbanken
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.