Hur skickar jag min ansökan?

Har ogiltiga sedlar som jag vill få inlösta. Hur skickar jag min ansökan?
Riksbanken

Kommentarer

  • Riksbanken har inte något kontor där du kan lämna in sedlarna. Du får istället skicka in dem till oss och väljer själv om du vill använda vanlig post, rekommenderat brev eller värdepost. För mer information avseende postförsändelser hänvisar vi till ditt postombud.
    Riksbanken
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.