Går det att uppdatera Yali Ramo till Yali Ramo+

Hej. Kan man uppdatera Yali Ramo (C0513011 400131)) så att den får samma funktioner som Yali Ramo Plus eller finns det något annat sätt att styra dem?
Janne

Kommentarer

  • Hej.
    Man kan uppdatera Yali Ramo till Yali Ramo+ med ett s.k. uppdateringskit som säljs genom elinstallatörer.
    Detta gäller även modellerna Yali Digital och Yali Parada.
    Kontakta en elinstallatör i din närhet så hjälper de dig med prisuppgift.
    Joakim Tech Support El Nordic