Yali G som slav till Yali Digital?

Hej!
I mitt vardagsrum satt jag för ett par år sedan in en radiator av modell Yali G, som ersättning för en radiator som slutat att fungera. Jag planerar nu att ersätta övriga två radiatorer i rummet (LVI typ M) med Yali Digital. Min fundering är nu om min befintliga Yali G kan fungera som slav till nya Yali Digital?

Min tanke är i så fall att sätta den första av Yali Digital-radiatorerna som Master, med övriga radiatorer (inklusive min befintliga Yali G) som slav, samt styra det hela via Touch 3-kontroll.

mvh
/Mathias
Mathias H

Kommentarer

  • Hej Mathias,

    Tack för din fråga.
    Yali G kan tyvärr inte slavkopplas till Yali Digital.

    Mvh
    Malin K Sales and Customer Support