Yali Comfort och höjd 500, bredd 1000, 1000-1250W, finns det i sortimentet idag?

Hej

Om jag önskar ett Yali Comfort (enklare modellen utan digital display) och med bredd 1000, Höjd 500 eller mer och effekt på mellan 1000-1500W, finns det en sådan modell i ert sortiment i dagsläget?

Finns det någon bra sammanställning på vilka mått samt effekter modellen Yali Comfort kan levereras/köpas med?

tacksam för svar..

mvh // Ingemar

Ingemar

Kommentarer

  • Hej Ingemar

    tack för att du är intresserad av våra produkter.
    All information gällande Yali Comfort hittar du här;  Yali Comfort
    Du kan välja att gå på fliken värmeeffekt och trycka visa alla objekt en bit ner.
    Eller gå på fliken Dokument och se i vår katalog.

    Med vänliga hälsningar
    Kristina Sales and Customer Support