Yali comfort LVI - Förskola - Knappspärr Täcklock för on/off knappen

Vi har ett antal av dessa element på förskolan. Vi får ingen värme i ett par av dessa. Det enda som jag kan se som inte fungerar är de små rattarna då de är söndervridna. Fungerar inte elementet om dessa är borta? Finns de små rattarna som reservdelar
Jörgen

Kommentarer

  • Hej Jörgen,

    Jag får be dig kontakta elektrikern som har hand om förskolan.
    Han kan beställa nya termostatkontroll och powerbox, det säljs som ett kit till radiatorerna.
    Om radiatorn var på så bör den fungera på den senaste inställningen.

    Jag föreslår även att ni kompletterar med ett Täcklock som hindrar att man kan stänga av radiatorn samt att ni använder knappspärren som gör att de inte går att ändra inställningarna på radiatorn. Ni hittar information om hur man aktivera knappspärren i Manualen.
    Ni hittar information om Täcklocket här, Täcklock on/off

    Både termostat och Täcklock beställer ni hos El Grossisten.

    Med vänliga hälsningar

    Kristina Sales and Customer Support