Vilken typ av vegetabilisk olja är radiatorerna fyllda med?

Hej,
Vilken typ av vegetabilisk olja är radiatorerna fyllda med? Hoppas inte palmolja....
Ian

Kommentarer

  • Hej,

    och tack för din fråga!

    Den vegetabiliska oljan i våra radiatorer är en specialkomponerad och patenterad olja men palmolja ingår inte i våra produkter.
    Lolita
  • Vad betyder miljövänlig olja? Är den miljöcertifierad, baserad på kravodlad vegetabilier, eller vad menar ni?
    Ior
  • Hej,

    och tack för frågan!

    Denna olja är miljövänlig då den är biologiskt nedbrytbar, denna specialkomponerade och patenterade olja är bara tillverkad av förnyelsebara råvaror.

    Mvh
    Lolita