Går det att uppgradera Yali Digital så att de fungerar med Unisenza Plus

Går det att uppgradera Yali Digital så att de fungerar Unisenza Plus?
Daniel Dohnfors

Kommentarer

  • Hej Daniel.
    Man kan uppdatera Yali Digital till Yali Digital+ med ett s.k. uppdateringskit som säljs genom elinstallatörer.
    Detta gäller även modellerna Yali Ramo och Yali Parada.
    Kontakta en elinstallatör i din närhet så hjälper de dig med prisuppgift.
    Joakim Tech Support El Nordic