Koppla Unisenza Plus till Epok

Hej!

Jag har några Epokelement och nu undrar jag om kan koppla ihop dem med Unisenza Plus?
De är ca 3 år gamla?
Om det inte går att koppla upp dem mot Unisenza Plus finns det någon möjlighet att uppdatera elementen så att de fungerar ihop med Unisenza Plus?

Med vänlig hälsning, Peter W

Peter W

Kommentarer

  • Hej Peter.
    I dagsläget fungerar inte Epok tillsammans med Unisenza plus.
    Det jobbas på lösningar med vilken det blir eller när det ska vara färdigt kan jag dessvärre inte svara på nu.
    Joakim Tech Support El Nordic