Ventilinsats till RVE

Hej. Vi har sprungit på ett gäng ventiler enligt bifogade bilder. Kan ni hjälpa mig med ett rsk-nummer till passande ventilinsats som vi kan byta till? Tack på förhand!

Maria Gustafsson

Kommentarer

  • Hej Maria,

    Tack för din fråga,
    Det ser ut att stå RVE på ventilhuset och då bör insats med RSK 4805235 funka.
    Mvh
    Malin K Sales and Customer Support
  • Hej!
    Finns denna ventilinsats kvar att köpa?
    Ev pris?

    Thomas
    Thomas Erlandsson
  • Hej Thomas,

    Tack för din fråga.
    Insatsen finns kvar i sortimentet och pris får du via din grossist eller lokala VVS butik.

    Mvh
    Malin K Sales and Customer Support