TRF 45-c

Hej. Har precis köpt ett hus och ser att handdukstorken har ”glidit ner”. Den sitter ju i väggfästen och själva torken har glidit ner ifrån väggfästet 2cm. Alltså öglorna/ ringarna som håller uppe torken är för slappa. Går det att spänna åt dem så torken inte glider ner igen?
Skulle även behöva byta kretskortet då det inte går att stänga av eller reglera värmen.
Bor i Nyköping
Andreas

Kommentarer

  • Hej.
    Väggfästena ska gå att spänna till om det inte är så att åldern tagit ut sin rätt på materialet.
    Du ser hur det funkar om du demonterar handdukstorken från väggen.
    Reservdelar kan du köpa av en elektriker eller en ELON-butik.
    Joakim Tech Support El Nordic
  • Okej. Så jag måste ta ner den. ? Fästerna är alltså på insidan av väggfästet?
    Andreas
  • Ja
    Joakim Tech Support El Nordic