Touch E3 - skärmsläckare

Jag har ställt In skärmsläckare på min enhet som styr elementen. Men det är ytterst sällan  Jag ser skärmen är släckt. Jag har provat flertal gånger att slå och av. Men lyser nästan jämt. Ska den inte va släckt när man inte använder den?
Daniel

Kommentarer

  • Hej

    och tack för din fråga!

    Skärmen tonas bara ner för att mellan 22:00- 07:00 vara helt släckt. Hur du sätter på denna funktion:
    1. Tryck på Meny
    2. Tryck på Användare
    3. Scrolla ner till Skärmsläckare och ändra till "aktiv"
    4. Nedanför Skärmsläckare finns Standardskärm, ändra den till "Hemma"
    Nu ska den vara nedtonad när den inte används och helt släckt mellan 22:00-07:00

    Mvh
    Lolita