Byta till Yali Digital och Touch E3

Hej! Vi håller på att se över våra element och har tittat på Yali Digital och lär säkert köpa till Touch E3 styrningen. Verkar fräsigt!

I huset sitter det en massa termostater på väggarna som ser rätt risiga ut. Man kan ju byta ut dem till nya men är det nödvändigt att ens ha några sånna. Kan inte så mycket om detta och förstår inte riktigt vad termostaterna på väggarna tillför eller vad som skulle hända om vi tog bort dem.

Om termostaterna på väggarna ska ersättas med nya. Finns det några ni rekommenderar eller en speciell typ som ni pekar mot?

Mattias Hedin

Kommentarer

  • Hej

    och tack för din fråga och roligt att du tittar just på våra produkter!

    Om du ska byta till Yali Digital och använda vår styrning E3 panelen så behöver du inte ha några andra termostater då du styr alla radiatorer från E3. Bifogar en katalog så kan du se lite vilka produkter vi har.

    Vad det gäller borttagandet av termostaterna på väggarna så bör du kontakta din elektriker som vet mer om borttagandet och om de är kopplade med kabel.

    Mvh
    Lolita