Termostat Evosense

Bor i en nyproducerad lägenhet där jag minimum kan ställa termostaten på 2. Elementet sitter i sovrummet och jag vill stänga av det helt då det blir väldigt varmt i sovrummet. Men det är igång fast jag vrider ned till lägsta möjliga 2.
Kan jag justera något själv?
Jonas Fagerström

Kommentarer

  • Hej Jonas,

    Tack för din fråga.
    Det låter som att termostaten är min begränsad till siffran 2.
    Detta för att man inte ska kunna vrida termostaten till 0.

    I detta fallet bör du kontakta din hyresvärd, då där säkert är en injustering gjord där man valt att termostaterna ska vara min begärnsade till siffran 2.

    Mvh
    Malin K Sales and Customer Support