Termostat- MEB - MEC-MET beställ hos återförsäljare eller Elfirma

Mec 508, 510, 512Var kan jag köpa termostater till dessa?
Står Meb och Met på några av termostaterna.

Ted Nilsson

Kommentarer

  • Hej Ted,
    Tack för ditt meddelande.
    Ovan radiatorer har vi termostater som reservdelar på vårt lager.
    Bäst gör du genom att kontakta en återförsäljare eller elektriker med firma och ber om pris för att byta termostat på dina radiatorer.
    Det finns inte något artikelnummer utan du uppger modellen du har på radiatorn, tex MEB 508 230v.
    Radiatorn som är en MET innebär att du har Timer-funktion på den termostaten, tyvärr är de slut och ersätts med en termostat där den funktionen inte finns.
    Men när du beställer så uppger du i ditt fall MET 510 230V ändå.

    Nedan är en länk till vår hemsida och återförsäljare
    https://www.purmo.com/sv-se/kontakt/aterforsaljare

    Med vänliga hälsningar

    Kristina Sales and Customer Support