Handdukstork Slim E

Jag vill köpa Slim Puro E, Vit. Pratat med Elon Askim. När kan jag köpa den ? Pris? Styrbar på distans?

Martin

Kommentarer

  • Hej Martin,

    Här måste det vara ett misstag, vi har ingen radiatormodell med det namnet.

    Mvh

    Kristina Sales and Customer Support
  • Hej
    Vi gör ett nytt försök
    Figuresse Slim E kanske funkar bättre :-)
    Men den kanske inte fungerar som radiator?

    mvh
    Martin
  • Hej Martin,

    Nu blev det bättre, du hittar vår den här Slim E under fliken "dokument" ovanför bilden hittar du installationsmanual och datablad.

    För pris och leverans ber jag dig kontakta en återförsäljare   ÅF och här kan du söka en i din närhet.

    Med vänliga hälsningar
    Kristina Sales and Customer Support