Går det att byta radiator i ett HP (Hedemora Pannan) system?

Hej har ett gammalt radiator system Hedemora Pannan ettrör system , har ni även utbytes radiatorer till dom ?
​ skulle vara intressant att se hur det fungerar om ni har funktions skiss på det // Erik

Erik sund

Kommentarer

  • Hej Erik,

    Tack för din fråga.

    Vi har inga radiatorer som kan ersätta befintliga radiatorer i ett HP-system.
    Det enda vi har är information om hur man kan sätta in en ny ventil i ett befintligt HP-system.

    Jag lägger den informationen här nedan.
    OBS! Befintlig HP ventil måste vara i gott skicka för att detta ska kunna genomföras.

    Mvh

    Malin K Sales and Customer Support