Radiator med termostat - KABA2

Önskar en oljefylld radiator till fristående hus/friggebod på 15kvm. Vill att radiatorn ska kunna hålla en jämn temperatur i huset oavsett temperaturen utomhus.

Utrymmet används till förvaring, som snickarbod men även vinterförvaring av växter.

Läste om någon av era radiatorer som hade något vintersäkringssystem där den håller 7 grader vilket skulle fungera fint. Men vill ha möjlighet att kunna höja temperaturen till 10-15 grader iaf och med jämn temperatur.

Vilket/vilka radiatorer skulle ni rekommendera?

Mvh/Joaquim

Joaquim