Oljefyllda elradiatorer

Finns oljefyllda elradiatorer som kan ersätta gamla? Vi har framdraget endast två faser och jord, ingen nolla. Jag söker 400V 800 W.
Lars Linde

Kommentarer

  • Hej Lars,

    När det gäller installation av elradiatorer och fast anslutning är det alltid en installatör med behörighet som ska kontakta, de vet hur man ska koppla.
    På alla våra modeller på vår hemsida finns installationsmanual under fliken "Dokument" och i den är det ett kopplingsschema, för både 230 och 400V.

    Med vänliga hälsningar
    Kristina Sales and Customer Support