Minsta möjliga storlek på radiator?

Hej!
Vilken är minsta möjliga storlek som era vattenburna radiatorer finns att få?
Isa

Kommentarer

  • Hej och tack för din fråga.

    Det är höjd 300 och längd 400 mm som är den minsta storleken för våra standard panelradiatorer.

    När det gäller våra sektionsradiatorer Delta kan dessa fås i höjd 300 mm och längd 200 mm. Men då ger de inte så mycket värme.

    Krävs lägre värmeavgivare har vi även ett sortiment med konvektorer.

    Mvh Jonas
    Jonas