Vad kostar elpatron till LVI Yali Digital?

Hej! Vid installation av LVI Yali Digital 230V anslöts elementet felaktigt till 400V vilket gjorde att elementet slutade att värma. Med stor sannolikhet blev elpatronen förstörd på grund av överbelastning. Vad kostar det att beställa en ny elpatron? Tänker sälja elementet blocket och informera köparen om priset på elpatronen. Synd att inte använda ett helt nytt element.
Med vänliga hälsningar Anders Frilen
Anders Frilen

Kommentarer

  • Hej.
    Vi säljer inte reservdelar till privatpersoner utan bara till elektriker med firma och återförsäljare.
    Pris på byte av elpatron  kan du få t.ex. av din närmaste elektriker.
    Joakim Tech Support El Nordic