Finns det konsoler till LVI MEC 312/2

Hej, jag söker med ljus och lykta efter konsol till LVI MEC 312/2.

Med vänlig hälsning, Olof
Olof Svedberg

Kommentarer

  • Hej.
    Det finns som reservdel. Om du kontaktar en elinstallatörsfirma eller en elbutik t.ex. ELON kan de hjälpa dig.
    Joakim Tech Support El Nordic
  • Tack för snabbt svar. Har ni möjligen artikelnummer på konsolen, tänker att det skulle underlätta när jag är i butiken.
    Med vänlig hälsning, Olof
    Olof Svedberg
  • Hej.
    Nej inget artikelnummer. De ska beställa "Konsoler till MEC 312/2"
    De säljs i par.
    Joakim Tech Support El Nordic