Handdukstork LVI TYP TS-M 80

Hej, vi har en handdukstork med betcknning LVI TYP TS-M 80 som har gått sönder. Den är 45 *80 cm. Se bilder.
Kan vi ersätta den med en LVI Nila? Har den infästningar på samma ställen?

Hälsningar
/lars
Lars Persson

Kommentarer

  • Hej.
    Väggfästena på Nila sitter på samma sätt och är justerbara i höjdled på samma sätt som på din tork.
    Jag kan inte lova att skruvarna har samma c/c avstånd på vart och ett väggfäste men om inte så bör i alla fall de nya fästena, om inte helt så hjälpligt, täcka de gamla hålen.
    Här är en skiss över montagemått på en Nila 450mm.

    Joakim Tech Support El Nordic