Handdukstork LVI Athena "gått av". Går den att laga/byta?

Vår handdukstork har gått sönder, se bild. Går det att laga/byta eller behövs en helt ny? Vi vet inte hur det hänt.
Henrik

Kommentarer

  • Hej Henrik,

    Vi har väggfästen som reservdelar.
    Har väggfästet spruckit utan att det har varit en orimlig belastning är det en garanti ärende.

    Du kan kontakta en av våra återförsäljare eller en elektriker som har installerat torken och de får kontakta oss så gör vi en reklamation, och elektrikern får byta väggfästet.

    Med vänliga hälsningar
    Kristina
    Kristina Sales and Customer Support
  • Räknas det som "fäste" eller är det en annan del, den har spruckit vid strömbrytaren. Gäller garantin, den monterades hösten 2016. Går det att köpa delar annars? Hittar man återförsäljare på er hemsida?
    Henrik
  • Hej,

    Garanti gäller om det inte har varit en orimlig belastning på torken.
    Det är väggfäste med termostathuset, viktigt att meddela när du kontakta elektrikern eller återförsäljaren.
    Du hittar en del av våra återförsäljare på vår hemsida, vv se länken nedan.

    https://www.purmo.com/sv-se/kontakt/aterforsaljare

    Mvh
    Kristina

    Kristina Sales and Customer Support