Går det att bygga om en Yali C till en Yali D?

Hej,
Jag undrar om det är möjligt att via elektriker köpa en termostat och powerbox för en Yali Digital och sedan få det montera den i ett befintligt "chassi" Yali Comfort (C C 05 065 21 400 10 1)? Vilket artnummer ska elektrikern beställa hos er? Jag vill kunna ansluta elementet till en befintligt Clever touch e3.
Mikael Sundén

Kommentarer

  • Hej Mikael.
    Det går inte att "bygga om" en Yali Comfort (Yali C) till en Yali Digital eller Yali Digital Plus.
    Joakim Tech Support El Nordic