Finns det täcklock/skyddskåpor att köpa löst till era radiatorventiler?

Hej Purmo.

Jag har avlägsnat termostaterna på mina ventiler, då jag balanserat systemet, så nu skulle jag vilja sätta dit dessa täcklock till mina ventiler igen.
Jag hade GRÅ lock på mina när jag köpte kopplen. Går dessa att få tag på?
Se bifogad bild.

// Roy

Roy

Kommentarer

  • Hej Roy,

    Tack för din fråga.
    Vi kan sälja dessa skyddskåpor löst.
    De har artikelnummer FDCL9019300X00SE0 och dessa beställs via din grossist eller Comfort och VVS butik.

    Mvh
    Malin K Sales and Customer Support