Fjärrstyrning av Yali comfort

Hej
Vi har Yali comfort oljefyllda i vår fjällstuga som vi idag styr med GSM (Sikom) via Telia kontantkort sedan 2015. Vad finns det för alternativ när G2 och G3 släcks ner. Vi har fiber i stugan, vi vill kunna använda elementen vi har.
Hälsningar
Ing-Marie Panzar

Kommentarer

  • Hej.
    För Yali Comfort har vi ingen lösning för fjärrstyrning. Det har vi till Yali Plus-serien (Digital/Parada och Ramo)

    Joakim Tech Support El Nordic