Finns det konvektorer som är enbart eluppvärmda?

Hej,
Vi har tagit bort en yttervägg i vårt vardagsrum (nedervåning villa) och satt in ett skjutparti i glas. Just nu har vi ingen uppvärmning då ett gammalt elburet element satt på tidigare vägg. Är nyfiken på golvkonvektor men har inte vattenburen värme, finns det konvektorer som är enbart eluppvärmda?
Mvh,
Maria

Kommentarer

  • Hej

    Nej tyvärr har vi inga konvektorer som är endast avsedd för el i vårt sortiment .

    Med vänlig hälsning
    Lisa