Reservdel till defekt termostat på LVI Met 512 P

Er det mulig å bytte termostaten på denne ovnen? Den er sikkert 15-20 år gammel.
Kan jeg i så fall gjøre dette selv? Hvor kan jeg i så fall kjøpe en ny termostat?
Tor Sandberg

Kommentarer

  • Hej.
    Vi har inte längre termostater till MET men om man beställer en termostat får man en till en MEC.
    Det betyder att man mister "timerfunktionen" men radiatorn fungerar i övrigt som den ska.
    Detta är ett jobb för en elektriker så kontakta dem så hjälper de dig vidare med pris etc.
    Joakim Tech Support El Nordic