Byta element, samma stickkontakt?

Har ett LVI enl bilder. Kan jag bara köpa ett nytt och sätta koppla in direkt precis som det gamla med samma uttag ? Renoverat ett rum.
Läste någonstans att det numera sitter ett stift i kontakten?

Har förmodligen varit ett element till monterat i detta lilla rum, elementet kommer inte användas kontinuerligt.

Joakim Rosenholm

Kommentarer

  • Hej Joakim.
    De nya radiatorerna har inte samma kontakt som ditt gamla så det är inta "plug and play" i ditt fall.
    Joakim Tech Support El Nordic